Vlog - Black in China feat. J'Adore (4 year old)

23:20


A vida às vezes me proporciona cada surpresa gostosa...
A J'Adore é uma delas. Uma menina linda, inteligente, sapeca e que tanto me ensina.
Pode acreditar! Com um ano se mudou para China e é bilíngue. 
Já pensou como é ser uma criança negra onde ninguém se parece como você?
Como será que ela percebe a questão das cores?
Surpreenda-se neste vídeo. As legendas em português precisam ser ativadas.

Life sometimes brings me some delightful surprises...
J'Adore is one of them. A beautiful, smart, sassy girl that teaches me so much.
Believe me! When she was 1 she moved to China and is a bilingual kid.
You ever thought about that it's like being a Black child where no one looks like you?
How does she perceive the whole color thing?
Be amazed with this video. Portuguese subtitles are also available.

Love,
Polly Colona


You Might Also Like

0 comentários

recent posts

Like us on Facebook

Popular Posts