Bio

15:44


Meu nome é Polliany, sou enrolada (no cabelo e no tempo hábil), esposa do marido mais bonito, mãe da Mollieta (nossa shihtzu), professora, blogueira, apaixonada por 1000 coisas.
A ideia do blog nasceu da vontade de impulsionar a mulherada enrolada/crespa a simplesmente serem FELIZES! Nunca estive tão satisfeita com a reflexão do espelho quanto agora e tudo isso graças à simplicidade de decidir ser euzinha da maneira que “o Deus” me botou na terra. Com o tempo percebi que o conteúdo tomou outros rumos, principalmente depois de ter me mudado para China.

O espaço é seu, meu, nosso.

Love,
Polly Colona

My name is Polliany,I’m  a curly headed woman, wifed up to the most handsome husband in the world, Molly’s mom (our shihtzu), teacher,blogger, obsessed about 1000 things.
I came up with the idea of blogging because I wanted to empower curly/kinky chicks to just be HAPPY! I’ve never been more satisfied with the mirror’s refection than I am now and this is all due to simple fact that I chose to be me the way the “man upstairs” put me on Earth. With time the content has evolved, specially after I moved to China.
This place is yours, mine, ours.


Love,
Polly Colona

You Might Also Like

0 comentários

recent posts

Like us on Facebook

Popular Posts